Het tellen van klanten in retail is en blijft ontzettend belangrijk voor het creëren van belangrijke inzichten. Of u nu een kleine winkel heeft of een groot winkelcentrum beheert, bezoekersdata geven ontzettend veel waardevolle informatie die kan helpen in uw besluitvorming. Omzet is namelijk lang niet meer de enige graadmeter als het gaat om het meten van winkelprestaties. Bezoekersdata van hoge kwaliteit helpt elke retailer in de grote uitdaging om bezoekers om te zetten in terugkerende kopers. Het analyseren van de verhouding tussen het aantal winkelbezoeken en de daadwerkelijke verkopen is één van de onmisbare factoren in een bezoekersanalyse. Online dashboards maken data inzichtelijk en maken het mogelijk om data van meerdere locaties of langere tijdsperiodes te analyseren en vergelijken. U ziet in één duidelijk overzicht wat er zich op uw locatie afspeelt. Waardevolle inzichten om uw klanten te begrijpenHet belang van data draait niet om hoeveel data je hebt, maar om wat je ermee doet. Het analyseren, interpreteren en toepassen van data biedt kansen voor verbetering en geeft u de tools om gefundeerde en weloverwogen beslissingen te nemen.Bezoekerstelsystemen kunnen u helpen met het:
Een effectieve manier van bezoekers tellenBeslissingen maken op basis van bezoekersaantallen begint bij nauwkeurig en zorgvuldig tellen. Het bijhouden van dit soort statistieken op de langere termijn zal een grote impact hebben op de kennis van uw retail locatie. De belangrijkere vraag is misschien wel: kan uw winkel of winkelcentrum het zich permitteren om géén klantenteller te gebruiken? |